Digitale marketing

Vaak zien we bedrijven aanwezig op 5 social mediakanalen, terwijl ze een zeer uitgebreide website onderhouden en daarbovenop nog op allerlei manieren adverteren. Afhankelijk van de grootte en doelgroep van jouw onderneming, kan dit de juiste manier zijn, maar in veel gevallen wordt het doel voorbijgestreefd. Om onze klanten zo efficiënt én effectief mogelijk te bereiken, benaderen we digitale marketing dan ook met een plan.

Strategie

  1. Starten doen we bij de essentie: wie zijn we en wie is onze doelgroep. Dit vormt de houvast van de volledige strategie. Hetgeen we ondernemen, doen we namelijk voor onze doelgroep.
  2. Vervolgens gaan we kijken waar we deze groep het best kunnen bereiken, afhankelijk van marketingdoelstellingen en door middel van een analyse van de interne systemen.
  3. Uiteindelijk bepalen we de acties die we zullen uitvoeren.

Implementatie

Afhankelijk van de strategie zijn er meerdere acties mogelijk. Bij Connecteer implementeren en ondersteunen we je op meerdere gebieden:

  • Google My Business
    Dit is je Google visitekaartje, de basis voor veel bedrijven. De eindklant ziet dit namelijk voordat hij/zij je website bezoekt.
  • Gevonden worden in Google
    Één van de grote sterktes van Connecteer is om jouw website bovenaan te laten verschijven in Google-resultaten.
  • Social Media
    Ondersteuning in de uitbouw van jouw community.
  • E-mailcampagnes
    Van specifieke one-to-one e-mailcampagnes, tot e-mail naar grote groepen.
  • Ads
    Van adverteren in Google tot op social media.
  • Websites
    Voor kleinere ondernemingen zetten we zelfs een website op, het uithangbord van jouw bedrijf.

Analyse en optimalisatie

De acties die we ondernemen volgen we nauw op. Op basis van cijfers en inzichten kunnen we acties gaan beoordelen en optimaliseren waar nodig. Zo bouwen we mee aan de groei van jouw onderneming.